The Basic Principles Of درمان سرماخوردگی پرنده عروس هلندی

Wiki Article

علل احتمالی که چرا عروس هلندی دچار لرزش شده است را بررسی کرده ایم که شامل موارد زیر می باشد:

اگر علائم بیماری شما طی ۷ تا ۱۰ روز از بین نرفت، باید به پزشک مراجعه کنید. علائمی که در این مدت از بین نروند ممکن است نشانه بیماری بزرگ‌تری باشند.

به پیج درمانی که آدرسش در پایین وبسایت هست پیام بدید وضعیت پرنده تون آقا آرش بررسی کنند

اگه دمای اتاق گرم نیست، می‌تونید یک حوله روی رادیاتور قرار بدید و قفس را روی اون بگذارید. البته دقت کنید که دما نباید خیلی زیاد باشه. در مدت بیماری، به هیچ وجه به فکر حمام کردن عروس هلندی نباشید.

جهت بررسی بیشتر به اینستاگرام بیماری هامون به آدرس myfandoghsos دایرکت بدید

یه عروس هلندی داریم از امروز پُف کرده و چندین بار عطسه کرده و سوراخ های بینیش مقداری قرمز و خیسه امروز مدفوعش هم کامل با آب زیاد بود

مقایسه مشاهده سریع پکیج سرماخوردگی طوطی سانان و پرندگان مای فندق عدد

هر دوی اینها می‌تواند به مخاط جمع شده در بینی تان کمک کند اگر می خواهید بینی تان را شستشو دهید این دستورالعمل را امتحان کنید:

من طوطیم حدود ۵ ماهش هست و یک ماه هست که خریدمش ماده هستش دو روزه همش پف کرده و یک صدا فقط صدای غر غر میده وقتی پیشش میام یا از پیشش درمان سرماخوردگی و آبریزش بینی در طب سنتی میرم

رایج‌ترین داروی سرماخوردگی برای بزرگسالان و کودکان بالای سن ۶ سال شامل ضداحتقان، آنتی‌هیستامین، مسکن و ضد دردها می‌شود. داروهای ضد احتقان یا دکونژستان به رفع گرفتگی بینی کمک می‌کنند.

به پرنده خود گوش دهید. اگر آنها در مقایسه با حالت عادی خود صدای خش خش یا خفیف (ساکت) تری داشته باشند، ممکن است سرماخوردگی نیز داشته باشد.

سرما میخوریم و صدامون تغییر می‌کنه)،فعلا غذا خوردنش تغییر نکرده،ولی از ۲۰روز پیش خودش رو خیلی میخارونه ،از بدنش هم پوسته ریزی داری،چکار کنم باید دکتر ببرمش،یا ممکنه ویتامین‌ها ش کم شده باشه،

برای پیشگیری از بروز بیماری های ناشی از سرماخوردگی، عروس های هلندی خود را گرم نگه داشته و آب و غذای کافی در اختیار شان قرار دهید.

داشتن مشاوره حرفه ای بهترین سلامتی و طول عمر را برای کاکوتی شما تضمین می کند.

Report this wiki page